Првата работилница беше одржана на 4-5 ноември 2015, во Скопје, на која се определуваа целите и приоритетите, главните корисници, улогите и функциите на различните чинители и институции за изработка на Акцискиот план во соработка со експертот од ЕТФ, г-ѓа Едуарда Кастел Бранко и експертот Дејвид Хендли.
И двете работилници се во насока на остварување на активностите на Концепцијата за неформално образование и информално учење, усвоена од Министерството за образование и наука. Концепцијата беше изготвена од Центарот за образование на возрасни, во транспарентна соработка со заинтересираните страни и со поддршка од ЕТФ, и се основа на шест приоритетни области:
Процесот на валидација на неформалното и информалното учење, исто така, претставува едно поглавје во Извештајот за поврзување на МРК со ЕРК и еден од критериумите кои треба да ги исполниме во Извештајот, кој Република Македонија на 3-ти февруари 2016 година, успешно го претстави пред Советодавната група на ЕРК при ЕК на 34 состанок во Брисел и еден од приоритетите на кои треба да се работи во наредниот период.
На работилницата, работна група составена од претставници на повеќе образовни институции, социјални партнери, комори и независни експерти, ги разјасни концептите, приоритетите, акциите кои треба да се планираат во соработка со други тековни проекти и се согласи со препораките за финалната верзија на Акцискиот план.
Освен тоа, на работилницата имаше и можност да се сподели добра практика од процесот на валидација на неформалното и информалното учење од Франција од страна на францускиот претставник на Советодавната група за ЕРК за ВНИУ, г-ѓа Јоланде Фермон, која има широко искуство во политики и практични услови за процесот на валидација.
About the author